wtorek, 18 lutego 2014

Liebster Award

Tym razem ten blog został nominowany do Liebster Award xd. Dziękuje bardzo Kashi Dragneel, za to. Nie chce mi się pisać tego wszystkiego od nowa, więc Ci którzy nie wiedzą, co to jest Liebster Award niech wbiją tutaj
 ----> http://acobysiestalogdyby.blogspot.com/
I wiem czcionka nie pasuje do bloga, ale, to dlatego, że jestem na innym komputerze xD, bo w tam tym to mi ładowarka padła, ale spokojnie! Już jest w drodze do sklepu, którego zamawiałam i będzie Happy End! 
O to pytania :

1. Co u ciebie? 

2. Jakie anime polecasz? Wymień co najmniej 3.

3.Jaki blogi czytasz? Wymień co najmniej 5. 

4. Ulubiona piosenka?

5.Gdzie chcialabyś pojechac na wakacje?

6.Jak zaczęła się Twoja przygoda z Fairy Tail?

7. Skąd czerpiesz inspiracje?

8.Podaj kilka fajnych rzeczy;P

9.Co by tu... Wymyśl pytanie i sobie na nie odpowiedz;P

10.Lubisz dżem?

11.Czemu piszesz?

Dobra czas na odpowiedzi : 
1.Co u Ciebie ?
1. Co u mnie ?  Pije herbatę. Zaraz będę szła na rolki xd 
2.Jakie anime polecasz ? Wymień co najmniej 3. 
2. Polecam BTOOOM!, Bleach oraz Ouran Host Club jak i K Project 
3. Jaki Blog czytasz ? Wymień 5.
3. Wystarczy, że popatrzycie w prawo. Tam wyświetla się pasek, które blogi czytam obecnie, ale również nie które nie mają dostępu do obserwowania, więc podam taki jeden zajebisty blog : http://laxanaeverywhere.blogspot.com/
4. Ulubiona piosenka ?
4. Jak już mówiłam nie lubię takich pytań, ponieważ jest taki wybór, że nie da sie odpowiedzieć. Więc podam wam piosenka, która mi właśnie leci... Tum tum tum... Linkin Park Lost in the echo
5. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje ?
5. Szczerze powiedziawszy do Gdańska albo do Gdyni. 
6. Jak zaczęła sie Twoja przygoda z Fairy Tail ?
6. Pamiętam, że skończył mi sie Bleach i nie miałam co oglądać, więc sobie puściłam Fairy tail. Po dwóch odcinkach miał dość, bo uważałam to za gówno, ale jakoś, że kryzys ,,Nie mam co oglądać". Zwyciężył i kontynuowałam oglądanie tego Anime
7.Skąd czerpiesz inspiracje ?
7. Czytam różne blogi, oglądam anime, słucham muzyki lub przeglądam arty, które są podobne do mojego opowiadania. 
8.Podaj kilka fajnych rzeczy
8. Laxus <3, Sting <3 Rogue <3 xD Zielona herbata, jajecznica i lizaki
9. Co by tu... Wymyśl pytanie i sobie na nie odpowiedz;P
9. Dlaczego lubisz Laxus'a ? Bo jest zajebisty xd 
10.Lubisz dżem ?
10. Tylko w pączkach
11.Czemu piszesz ?
11. To pytanie już było. Po prostu chce pokazać ludziom co mi siedzi w głowie ^^

Nominację sobie darujmy, ponieważ blogi się już skończyły. Dziękuje jeszcze raz za Liebster Award! Dziękuje i żegnam państwa *Światła się gaszą. Ciemno w studiu* 


3 komentarze:

  1. Prawdę mówiąc nie sądziłam, że odpiszesz tak szybko ^ ^. Ślę wenę i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zaszczyty, że ktoś mnie nominował. Było by źle gdyby nie odpowiedzIeć na takie miłe ,, zaproszenie,,. Kiedy rozdział się pojawi ? Szczerze może w tym tygodniu ^^ Życzę dużo zdrowia i weny !!!

      Usuń
  2. BTOOOM! To genialne anime ! Widzę, że również wielbisz Sting'a ! *^*

    OdpowiedzUsuń