niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster Award doub-...quadra! (zatualizowane)

Witam Was moje dzióbki najserdeczniej jak umiem! Jak widzicie w tytule zostałam nominowana i to... dwa razy w ciągu półgodziny, serio. Mega zdziwko! Pierwsze LA było dawno, dawno temu, więc fajnie, że ktoś mnie nominował! Można to przynajmniej zaktualizować! 
Osoby, które mnie tym zaszczyciły to :



Jeszcze raz dzięki dziewczyny za to ♥

A więc pytania od Oliwi, są następujące, tum, tum :  
1. Jakie jest twoje ulubione anime?
2. Twoja ulubiona postać męska z anime? Za co go lubisz?
3. Twoja ulubiona postać żeńska z anime? Za co ją lubisz?
4. Lubisz czytać mangi? Masz jakieś u siebie w domu?
5. Masz jakieś gadżety związane z M&A? Jakie?
6. Jakie są twoje zainteresowania?
7. Masz hobby? Jakie?
8. Jaki gatunek anime/mang/filmów lubisz najbardziej?
9. Jakie było twoje pierwsze anime? (Pokemony się nie liczą!)
10. Lubisz azjatyckich chłopców? :>

1.Jakie jest Twoje ulubione anime?
Hmmm... trudno powiedzieć. Co chwile mi się to zmienia. Aktualnie bardzo podoba mi się Gekkan no shoujo nozaki-kun! 
2.Twoja ulubiona postać męska z anime? Za co go lubisz?
 To chyba oczywiste, że kocham go za zajebistość, no heloł! xD
3.Twoja ulubiona postać żeńska z anime? Za co ją lubisz? 
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie mam żadnej takiej, super, lofciam postaci żeńskiej. Lubię Mirajane z Fairy Tail, Sakurę z Naruto, Seo z Gekkan no shoujo nozaki-kun. No... po prostu nie mam. Nie trafiłam na żadną taką ;\
4.Lubisz czytać mangi? Masz jakieś u siebie w domu?
Jezu... mój portfel płacze. Mam tyle mang, że nawet nie pytajcie. Uwielbiam je czytać. Ciągle kolekcjonuje Kuroshitsuji, ostatnio kupiłam sobie trzecią część do Wilczych Dzieci ♥  
5.Masz jakieś gadżety związane z M&A? Jakie? 
Ja... mogę pływać w wannie wypełnionej przypinkami. Mam kilka kubków, milion plakatów, kocie uszy, naklejki, naszywki, a nawet poduszkę z moim mężem :3 Wszystkie rzeczy zostały zakupione na konwentach! 
6.Jakie są Twoje zainteresowania? 
Taniec... rysowanie... pisanie... brzdąkanie na keyboardzie...Laxus. Jak wrzucę kiedyś filmik na YT z moim tańcem, to Wam może kiedyś podrzucę linka. Co do rysowania no too...  
No wiadomo, że rysuje Laxusa!


Ale, żeby nie było że tylko jego.












 7.Masz hobby? Jakie?
Hobby a zainteresowanie to, to samo przecież ;-; No to spójrzcie na odpowiedź w górę to znajdziecie XD 
8. Jaki gatunek anime/mang/filmów lubisz najbardziej? 
Komedia. Zdecydowanie, jeżeli chodzi o anime, i o filmy. Jeżeli o same filmy no to też komedia, ale również filmy akcji, fantasy i science-fiction! A jak samo anime no to czasami jakieś shoujo, ale częściej shounen. 

9. Jakie było twoje pierwsze anime? (Pokemony się nie liczą!) 
KAME HAME HA!!!!!!
10. Lubisz azjatyckich chłopców? :>
Kpop... zawita czasami w moim sercu, więc odpowiedź, brzmi tak. 

Pytania od Nanali są takie! : 
1. Jakie jest twoje ulubione Anime?
2. Chciałabyś zamieszkać w Japonii, jeżeli tak to dlaczego?
3. Postać z A&M, którą uwielbiasz.
4. Masz jakieś inne zainteresowania oprócz A&M?
5. Co byś zrobiła gdybyś mogła na jeden dzień pojawić się w jakimś anime? Co to by było za anime?
6. Kto by wygrał, Sakura z „Naruto” czy Erza z „Fairy Tail”? Podaj uzasadnienie swojego wyboru.
7. Którego paringu i z jakiego anime nie cierpisz?
8. Masz jakieś ulubione anime?
9. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z M&A? 10. Jaką chciałabyś moc? I jaka ona by była?
 1. Jakie jest twoje ulubione Anime? 
To samo pytanie co przedtem! No to teraz powiem inne anime... hmmm. Pierwszy sezon Psycho Pass był bardzo ciekawy :3 
2. Chciałabyś zamieszkać w Japonii, jeżeli tak to dlaczego? 
Może nie zamieszkać, ale mieć tam taki domek, gdzie na wakacje byś przyjeżdżał! To by było ciekawe! :D
3. Postać z A&M, którą uwielbiasz. 
Laxus już był... a nie będę Was ciągle nim męczyć, więc teraz dam mojego Mikorina! ♥ 


 
4. Masz jakieś inne zainteresowania oprócz A&M? 
Parę pięter wyżej! Ludzie... dawajcie kreatywniejsze pytania! xD
5. Co byś zrobiła gdybyś mogła na jeden dzień pojawić się w jakimś anime? Co to by było za anime? 

TAAAK! FAIRY TAIL! CHCIAŁABYM TAM BYĆ, TAK TAK TAK TAK *-* 6. Kto by wygrał, Sakura z „Naruto” czy Erza z „Fairy Tail”? Podaj uzasadnienie swojego wyboru. 
Trudno mi powiedzieć... bardzo lubię Sakurę, tak samo Erze. Dlatego będzie remis! 7. Którego paringu i z jakiego anime nie cierpisz? 
Nalu. Kiedyś lubiłam ten paring, nawet im kibicowałam, ale... fandom. Mi tak obrzydził ten paring, że to niemożliwe. W dodatku jak zaczęłam mówić, że nie lubię owego połączenia bohaterów. To chcieli mnie pozabijać i bardzo o kreatywnie wyzywać. Fani od Nalu są straszni, oczywiście są wyjątki :3 8. Masz jakieś ulubione anime? 
Napisałam to samo pytanie co pierwsze! No to podam jeszcze jakieś anime... Sukitte ii na yo! 9. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z M&A?
W wieku 9-10 lat albo nawet wcześniej, sama nie wiem, ale oglądałam na Jetixie Naruto XD
10. Jaką chciałabyś moc? I jaka ona by była?
Moc władania ogniem albo metalu tak, tak. Sądzę, że to by było perfekt!

AKTUALIZACJA!
 DOSTAŁAM JESZCZE DWIE NOMINACJE! SERIO! XDD DZIĘKI ♥ Dostałam to od :

Suzan Kernelss 
 
 
 Pytania od Suzan :
1. Co nakłoniło cię do pisania?
2. Twoje ulubione anime?
3. Czy masz słabość do którejś postaci męskiej? Do której?
4. Z jaką postacią z anime/mangi/serialu/filmu/książki najbardziej się utożsamiasz?
5. Wyobraź sobie, że dołączasz do Fairy Tail. Gdzie i jakiego koloru byłby twój znak gildii?
6. Masz jakiś talent?
7. Byłaś kiedyś zakochana?(nie. pizza się nie liczy.)
8. Gofry vs Naleśniki?
9. W którym anime chciałabyś żyć?
10. Dostajesz możliwość urzeczywistnienia jednego paringu. Który wybierasz?
11. Masz jakieś gadżety związane z M&A? 
1. Co nakłoniło cię do pisania?
A więc do pisania nakłoniło mnie to, że chciałam się po prostu podzielić z ludźmi z moją wyobraźnią! Bo wiecie... moja przyjaciółka miała już dość mojego słuchania o Laxusie (Ona go nie cierpi XD)
2. Twoje ulubione anime?

Zaraz się zastrzelę! Kolejne takie same pytanie XDDD A więc tym razem polecę Wam Sukiite Ii na yo!PS : Kai jest najlepszy!
3. Czy masz słabość do którejś postaci męskiej? Do której?
NO HELOŁ! WIADOMO DO KOGO! ALE WKLEJĘ WAM GIFA TYLKO DLATEGO, ŻE GO KOCHAM ♥
PS : Po dzisiejszym chapterze jak ktoś czytał. 471 chapter... moje serce zostało zabite. Mam nadzieje, że Wasze też. Mój biedny Laxus ;-; 
4. Z jaką postacią z anime/mangi/serialu/filmu/książki najbardziej się utożsamiasz?
LAXUS LAXUS LAXUS LAXUS LAXUS LAXUS
Ale również Dean z Supernatural albo Watson z Sherlocka :3 Ich trę wielbię <3 




5. Wyobraź sobie, że dołączasz do Fairy Tail. Gdzie i jakiego koloru byłby twój znak gildii?
Co do koloru ciężko wybrać, bo mógłby być zielony, czarny, czerwony, niebieski albo fioletowy. Ale co do miejsca to zdecydowanie na szyi.
6. Masz jakiś talent?

Piętro wyżej i znajdziecie! RYSUJE I TAŃCZĘ XDD Pokaże Wam rysunek, który dzisiaj skończyłam. Posiada spoiler, więc... jak chce ktoś zobaczy to tutaj : SPOILER
7. Byłaś kiedyś zakochana?(nie. pizza się nie liczy.)

Hmmm... jak odpowiem Laxus to, to się liczy? Nie no, ale tak szczerze to nie xD
8. Gofry vs Naleśniki?

Gofry... chyba -3-
9. W którym anime chciałabyś żyć?

Fairy Tail lub Bleach
10. Dostajesz możliwość urzeczywistnienia jednego paringu. Który wybierasz? 

Evergreen x Elfman
11. Masz jakieś gadżety związane z M&A? 

 PIĘTRO WYŻEJ, BO MI SIĘ NIE CHCE PISAĆ TEGO PO RAZ DRUGI!

Pytania od Lilla i Samanthy :
1. Jaki jest ostatni zawód na świecie, który mogłabyś wykonywać?
2. Co czułaś, kiedy zakładałaś swojego bloga?
3. Jesteś typem osoby aktywnej czy kanapowca?
4. Co sądzisz o osobach homoseksualnych?
5. Jesteś tzw. otaku? Jeśli nie, co sądzisz o takich osobach?
6. Masz jakieś specyficzne traumy z dzieciństwa?
bo Lil to na przykład boi się ryb i czekolady
7. Kim są dla Ciebie ludzie, których poznałaś w Internecie?
8. Jesteś introwertyczką czy ekstrawertyczką?
9. Wierzysz w Boga?
10. A teraz bardzo poważne pytanie. Lubisz mandarynki?
11. Co sobie pomyślałaś, gdy Cię nominowałyśmy?
 
1. Jaki jest ostatni zawód na świecie, który mogłabyś wykonywać?
ANDROLOGIEM XDDDDD
2. Co czułaś, kiedy zakładałaś swojego bloga?
Podekscytowanie, że moje opowiadanie w końcu ktoś przeczyta! Aczkolwiek też strach, że się nie spodoba komuś... i w sumie nadal, czasami się boję, że Wam mój dany rozdział nie przypadnie do gustu :) 
3. Jesteś typem osoby aktywnej czy kanapowca?
AKTYWNEJ SO MUCH
4. Co sądzisz o osobach homoseksualnych?
No nic. Mogą sobie być, ale niech procent idą w dół, a nie w górę. BO CZASAMI FAJNI FACECI OKAZUJĄ SIĘ GEJAMI I SHI MA ROZCZAROWANIE! 
5. Jesteś tzw. otaku? Jeśli nie, co sądzisz o takich osobach?
Nie wiem... mam czasami jaranie na anime, a czasami na seriale. Też chodzę na konwenty. Nie wiem, nie myślę o tym wgl.
6. Masz jakieś specyficzne traumy z dzieciństwa?
bo Lil to na przykład boi się ryb i czekolady
Nie no... raczej nie xD Jestem z  tych odważnych osób
7. Kim są dla Ciebie ludzie, których poznałaś w Internecie?
Kimś zazwyczaj ważnym. Częściej im się  ,,spowiadam" niż ludziom w cztery oczy. Jestem osobą, która nie lubi mówić o swoich uczuciach. 
8. Jesteś introwertyczką czy ekstrawertyczką?
Yyyyy...masło. Ekstrawertyczka, tak sądzę. 
9. Wierzysz w Boga?
Tak, ale nie lubię kościołów. Sądzę, że są zbędne. Tak samo księża.
10. A teraz bardzo poważne pytanie. Lubisz mandarynki?
Tak, ale najgorsze jest to, że jak je obieram. To później mi ręce okropnie nimi śmierdzą.
11. Co sobie pomyślałaś, gdy Cię nominowałyśmy?
Ja pierdole... kolejna nominacja! I co ja zrobię?! XD

 Dziękuje za nominacje! Cieszę się, że o mnie pamiętacie i moim blogu! To naprawdę miłe! 
A teraz ja muszę nominować kogoś, hm...

Roszpuncia 
(Nie obchodzi mnie to, że ktoś Cie już nominował!) 
Nelia
 Oxena  
Nexusy Kasai  
Aiko Hana
Esumi Hope  
Rhan Boleyn 
Mavis Motomi
oraz
Lilla  

 Moje pytania to :
1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
2. Ulubione zwierzę domowe, dlaczego akurat one?
3. Jak zaczęłaś oglądać Fairy Tail?
4. Jak uwielbiasz spędzać czas wolny?
5. Czy jesteś na bieżąco z mangą Fairy Tail? Jeśli tak, to powiedz jakie masz teraz uczucia do niej, jednak spróbuje nie spoilerować! Jeżeli nie, to czemu jej nie czytasz?
6.  Wyobraź sobie, że idziesz w nocy parkiem. Masz przy sobie tylko parasol. Słyszysz, że ktoś za Tobą idzie, ale boisz się odwrócić... nagle ten KTOŚ Cię łapie za ramię i odwraca w swoją stronę. Okazuje się, że Twoja ulubiona postać z Fairy Tail, jak reagujesz? :D (To są właśnie chore pytanie Shi xDDD)
7. Jaki jest Twój ulubiony smak herbaty, dlaczego on?
8. Jakiej postaci NAJBARDZIEJ, NAJBARDZIEJ nienawidzisz z Fairy Tail? I dlaczego darzysz ją taką nienawiścią?
9.  Stanik różowy czy czarny? Hm?
10. No i ostatnie pytanie... jak się masz? :3  

 
No cieszcie się moją nagrodą! Bo moja mama już jest ze mnie dumna! XDD 
Nagisa : PS! Nowy rozdział już niebawem! :D

13 komentarzy:

  1. Hahahah! No kocham, obłędnie kocham, Shi :D. Twoje pytania są epickie i gratuluję! Ja w końcu muszę się w sobie zebrać i pobawić w LA, bo od rana mi się nie chciało :D. Jeszcze raz winszuję ;*. I dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuje! Starałam się! :D Musisz się pobawić, bo ja chce widzieć odpowiedzi na moje pytania! :D

      Usuń
  2. Laxus Bogiem <3
    Jestem w funclubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laxus nie jest smoczym zabójcą... ON JEST DLA NAS BOGIEM XDD

      Usuń
  3. DRUGA NOMINACJA XD
    Dzięki za docenienie, Shi ^^
    Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie ;W
    A pytanie 9. mnie rozwaliło XDDDD PROPSY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Zasłużyłaś :D Obyś tak pracowała dalej! ♥
      Co do 9 pytania... no cóż! Tak jakoś trafiło! XD

      Usuń
  4. W pytaniu 6 powinno być "widzisz Laxusa, ja reagujesz" a nie uubiona postać, bo to zbyt ogólne. Nie mniej dziękuję, pewnie że pytania mi się podobają i przyjmuję nominację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rozwaliłaś mnie XDDD Cieszę się, że przyjmujesz! :D

      Usuń
  5. Ooo, odpowiedzi na nasze pytaniaa :D Dziena, Shi!
    Co do czwórki... Bo geje są bardziej ogarnięci od tych "zajebistych kolesi" hetero XDD (tak, zrażona doświadczeniami XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej ogarnięci to może, ale wiesz... z gejem to się kochać nie możesz XDDD

      Usuń
  6. Tak sobie luźno zajrzałam na Twojego bloga, bo mam zamiar zacząć go czytać, ale czasu brak so much ;-; Chciałam tylko, że już cię uwielbiam, kocham i wszystko za Supernatural :3 I za Sherlocka. Ale głównie za Supernatural :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz zamiar go zacząć czytać! To i tak u mnie już tworzy uśmiech na twarzy!
      Supernatural...♥ Ach, życiem *-*
      Sherlock tak samo! Tylko... no to trzeba znowu czekać rok ;-;

      Usuń
  7. Odpowiedzi wiele o Tobie mówią. Ciekawy blog, na pewno przyjrzę mu się w wolnej chwili. No i masz strasznie uroczy szablon :). W razie czego zapraszam do siebie i do zobaczenia :D.
    http://czarnarozademona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń